ТОП-10 навичок графічного дизайнера

ТОП-10 навичок графічного дизайнера

Окрім традиційних навиків роботи в графічних редакторах, дизайнер повинен мати безліч навиків:

  1. Композиціонування

Дизайнер (будь-який – графічний, веб, предметник, інтер’єрний, техно і т.д) повинен вміти думати як систематизувати хаос, а коли є рішення – на допомогу приходять його кругозір, смак і гумор.

  1. Брендування, емоційний дизайн

Все, що ви робите для конкретної компанії, від веб-сайту до логотипу або фону facebook-аккаунта, повідомляє певну інформацію про бренд. Візуальна ідентифікація  – це набір елементів дизайну. Кожен з цих елементів є унікальною можливістю візуально познайомити аудиторію з компанією (ефект впізнаваності).

  1. Розуміння типографіки

Якщо текст дизайну нечитабельний, то це означає, що дизайнер погано впорався з роботою. Дуже важливо навчитись працювати з типографікою та складати хороші шрифтові пари.

  1. Створення інтуїтивного дизайну

Зрозуміти, яким чином наш мозок визнає щось простим – зробити великий крок вперед.

Потрібно аналізувати, що люди очікують побачити (прочитати, почути), коли бачать дизайн певного продукту?

Заголовок першої маркетингової брошури Apple в 1977 р звучав: «Простота – вищий ступінь витонченості». Але простота – це не обов’язково витонченість,  це зручність і комфортність. Це ті дрібниці, які миттєво дозволяють вам відчути себе в своїй тарілці – це як вареники серед вишуканих закусок. Прості речі психологічно мають низький вхідний бар’єр. Ми здатні зрозуміти їх без будь-якої підготовки.

Просте може бути складнішим за складне: потрібно дуже постаратися, щоб досягти чіткості мислення для створення простого. Але воно варто того, тому що як тільки ви цього досягнете, ви зможете гори звернути.

  1. Вміння шукати нові ідеї

Кожен тренд має термін придатності. Щоб викликати захват, потрібен елемент несподіванки. Подив викликає щось нове і несподіване.

Через деякий час дизайн старіє і починає набридати.

Приголомшливі деталі втрачають свою чарівність через якийсь час. Захват має термін придатності, і навіть найчудовіші фішки можуть стати бридкими і нудними. Для того, щоб постійно дивувати, вам доведеться перепроектувати їх знову і знову.

  1. Розуміння психологічних аспектів аудиторії, що оцінює дизайн

Розповідаючи анекдот, ви можете насмішити одних людей, і зачепити почуття інших. Те, що весело одному, може бути образливим для іншого. Як і сміх, захоплення, симпатія – поняття дуже суб’єктивні. Що захоплює одного, може налякати іншого. Немає такого поняття, як всезагальне захоплення. Захват – річ суб’єктивна. Кожна людина має свої власні думки про те, що для нього по-справжньому чудово та захоплююче. Тому тактовність дизайну дуже важлива.

  1. Дизайнерська пунктуальність

Дизайнер не може працювати місяцями над проектом. Дизайнер – це гнучкий фахівець і повинен швидко справлятись з поставленими завданнями, адже замовники не готові довго чекати реалізацію дизайну. Навички управління часом дуже важливі. Про те, що людина справляється зі своїми обов’язками, може свідчити досвід роботи: якщо замовник бачить гарне портфоліо, він розуміє, що зрив термінів навряд чи загрожує його проекту.

  1. Ні дня без дизайну

Креативна людина завжди повинна підтримувати внутрішній вогонь творчості. Головне правило всіх геніїв: ні дня без рядка, начерку, замальовки, скетчу. Практично завжди ЩОСЬ НОВЕ – це несподіваний мікс старого. Навіть копіюючи, в будь-яку ідею ми привносимо в неї свою індивідуальність.

  1. Правильна демонстрація замовлення

Після того, як дизайн готовий, настає час його демонстрації замовнику. Найпростіше  – це показати, як буде виглядати дизайн в реальних умовах: десктопі, ноутбуці, планшеті, смартфоні, рамці, паперовій склянці, футболці, автомобілеві. Досить зручним рішенням є використання он-лайн генераторів мокап.

  1. Маркетинг

Пам’ятайте одну з найважливіших істин для дизайнера – окрім того, щоб стати дизайнером, потрібно навчитися “продавати” свій дизайн, а це досить непросто.

Витратьте певну кількість часу, щоб поповнити свої знання про SEO, рекламні способи просування товарів і послуг за допомогою маркетингових кампаній. Вам не потрібно бути експертом, але все ж ви повинні аргументовано міркувати про маркетинг і знати про нього досить багато.

Детальніше про курс “Advanced Graphic Design” (17+)

       Детальніше        

Записатись на курс