QA Manual – кар’єра в IT

QA Manual – кар’єра в IT

Більшість бажаючих потрапити в IT, обирають саме QA, адже поріг входу на QA, порівняно з програмуванням, нижчий.

Переважна більшість вакансій вимагають знання English.

Базові знання теорії тестування – це вміння відповісти на питання:

  • що таке тестування і для чого воно потрібне;
  • які бувають види тестування;
  • що таке баг, і яким є його життєвий цикл;
  • яка документація використовується при тестуванні.

Якщо говорити про особистісні якості тестувальника, то необхідно:

  • Мати широкий IT-кругозір і тягу до вивчення нового;
  • Вміти спілкуватися – якість комунікації в команді розробки безпосередньо впливає на якість створюваного ПО;
  • Бути уважним до деталей, посидючим, відповідальним і наполегливим;
  • Володіти аналітичними здібностями, вміти моделювати і працювати з абстракціями;
  • Мати критичний склад розуму, спрямований на знаходження помилок;

 

Серед перспектив професійного розвитку можна виділити 3 напрямки:

  • Вивчати нові області і рости як QA: junior QA -> middle QA -> senior QA -> QA team lead -> QA-manager -> Head of QA department.
  • Освоїти автоматизоване тестування і рухатися вже по цій гілці (вимагає більш глибоких технічних знань).
  • Перекваліфікуватися в бізнес-аналітика або програміста.