Успіх – лише результат любові до справи.
У становленні професіоналізму важливі любов до справи та практика, практика і ще раз практика, довго і дуже багато.
Для успіху не обов’язково мати талант. Талант визначає лише наскільки швидко ви здобудете потрібні навички. Якщо вам пощастило народитися талановитим / талановитою – прекрасно, тоді вам буде потрібно менше часу щоб домогтися майстерності. Але на довгій дистанції, роль таланту не критична. В кінцевому результаті кращими стають не найталановитіші, а ті, хто більше практикує.
Маєте запам’ятати принцип здобуття професіоналізму: Бажаєте навчитися швидко читати? – Читайте щодня. Хочете стати програмістом? Програмуйте більше. Хочете стати професійним дизайнером? – Створюйте дизайн щодня.
Хороша підготовка не гарантує успіху і не важливо скільки ви спроб робили. Запитайте про це майстрів спорту, які не стали чемпіонами і кращих випускників вузів, які зупинились в професійному розвитку. Справжній успіх визначається вашою здатністю робити спроби знову і знову, не зупинятись та тримати на рівні свій ентузіазм. Тут варто пам’ятати, що люди завжди будуть порівнювати вашу першу спробу з чиєюсь n-нною. Головне рухатись далі, удосконалюватись та бути оптимістично налаштованим / налаштованою.
Найголовніше – пристрасть до справи. Без неї ні талант, ні практика, ні сам успіх не мають сенсу. Тому що краще робити погано те, що любиш, ніж дуже добре робити те, до чого душа не лежить.
Робіть, те що любите. Любіть, те що робите.
«Намагайтеся стати не успішною, а цінною людиною.» – Альберт Ейнштейн.
Дизайнеру можна просто призначити цінність своєї роботи і сподіватися, що потенційний клієнт погодиться з нею. Проте, він може створити для себе імідж першокласного професіонала, що приносить користь.
Дизайнери повинні прагнути стати більш цінними для клієнтів. Саме це допоможе їм отримувати більше замовлень, дозволить збільшити заробітну плату, вигідно виділить на тлі конкурентів.
Цінуються фахівці, здатні надати своїм клієнтам рішення проблеми. Їх робота повинна збільшувати конверсію, усувати больові точки.
Іншими словами, клієнти найбільше цінують в дизайнерах навики вирішення проблем, а не тільки вміння створювати красиві дизайни.
Щоб завоювати довіру клієнта, дизайнер повинен на прикладах своїх попередніх проектів продемонструвати вміння вирішувати проблеми бізнесу і кожен раз створювати щось виняткове.
Ps. На світлинах випускниці курсу “Advanced Graphic Design” 17+